Individuel Samtale

Individuel samtale

Individuel samtale session kan styrke dig i følgende:

  • Få bedre selvtillid.
  • Styrk dit selvværd.
  • Forstå dig selv.
  • Forstå andre.
  • Mærk dig selv.
  • Slip stressen.
  • Det sunde singleliv.
  • Skab det liv du ønsker
  • Bliv den positive partner
  • Styrk din seksualitet.
  • Hvil i din seksualitet.

Er du i en udfordrende periode af dit liv? Så vil en fortrolig sparring, coaching og rådgivning sammen med mig være en god hjælp på din vej til et mere positivt og nærende liv, som bygger på de gode værdier, du holder af. 

Du kan altid book en 15 min. gratis samtale, så du kan høre om vi har kemi og om jeg kan hjælpe dig.

Herefter koster 60 min. 850 kr. og 90 min. 1150 kr.

 

 

Du får redskaber som styrker dig og dine relationer.

Når jeg har individuel terapi, bruger jeg mest Kognitiv terapi, som tager udgangspunkt i en konkret situation. Ud fra denne situation arbejdes der med tanker, følelser, kropslig reaktion samt adfærd. Jeg arbejder ud fra flere teorier, og plukker de bedste ting og sammen sætter til dig og dit behov, læs mere under Mental styrke.

Vi har fra barnsben fået skabt nogle automatiske, negative tanker, som kan føre til uhensigtsmæssige situationer. Det er min opgave at gøre dig bevidst om dine tanker og få dig til at forstå, hvorfor du får disse tanker, og hvad de sætter i gang af følelser, kropslige reaktioner og adfærd.

Jeg hjælper dig med at skabe alternative, positive tanker, så dine handlingsmønstre bliver ændret i en mere positiv retning, hvilket kan gøre din hverdag lettere.

Her kan du se nogle af de områder, jeg kan hjælpe dig med.

Stress

Stress kan forebygges, håndteres og afhjælpes. Det er vigtigt at erkende, at man er stresset og at få den rette hjælp til at håndtere sin stress.

Det er vigtigt, at du kommer stærkere ud på den anden side efter en stressperiode. Din stress må ikke kun være spildte kræfter. Tag et bevidst valg – undgå “en gang stress altid stress”.

Vil du være mindre stresset? Og have mere overskud? Så kan jeg f.eks. hjælpe dig med at:

  • Lære din stress at kende.
  • Få mindre stress og flere ressourcer.
  • Få balance i dit liv.
  • Prioritere og planlæge gode dage.
  • Få styr på dine tanker.
  • Styrke dig selv.
Angst, Frygt og Nervøsitet

Hvis man har angst, bliver man ofte anspændt, får uro i kroppen og hjertebanken. Der er en glidende overgang mellem frygt, nervøsitet og angst.

Angst er en ubehagelig følelse af, at der er fare på færde, selvom der ofte ikke er nogen grund til angst. Man ved ikke altid selv, hvorfor man er angst. Tit er det gamle mønstre, som trigger angsten.

Frygt derimod er en følelse man får, når man kender grunden til frygten og vurderer, at der (reelt) kan ske noget farligt. Nervøsitet er en følelse af usikkerhed, mindreværd og angst eller frygt for at man ikke kan leve op til sine egne eller andres forventninger.

Udtalt angst og nervøsitet er sygdomme. Hvor i mod frygt er en hensigtsmæssig reaktion, som skal forhindre man kommer til skade.

Lad mig hjælpe dig med at finde frem til, hvad der påvirker dig. Sammen skal vi finde årsagen og få den fjernet, så du kan give slip og komme positivt videre på livets vej.

Depression

Depression er en folkesygdom. Mellem 2% og 4% af den danske befolkning har en depression, hvilket svarer til mellem 100.000 og 200.000 danskere – og ca. 20% af befolkningen vil få en depression i løbet af deres liv. Det betyder, at ca. en million danskere på et tidspunkt i deres liv vil blive ramt af en depression.

Der er flere forskellige former for depression. Nogle gange kan det være svært at skelne mellem en depression eller en svær tid. Især hvis det har stået på i en længere periode.

Lad os sammen kigge objektivt på din situation, så vi kan skelne mellem hvad og hvorfor og derved finde ud af, hvordan du slipper det negative, så dit liv bliver lettere at leve.

Tag et aktivt valg og lev mere positivt – book en tid med det samme.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart